piątek, 15 września 2017

"ZŁA JULIA" - Leisa Rayven

Autor: Leisa Rayven
Tytuł: ZŁA JULIA, tom 2
Liczba stron: 368
Cykl: Starcrossed
Data wydania: 13.09.2017
Wydawnictwo: Otwarte


Opinia nie zawiera spojlerów z części pierwszej. Czytajcie śmiało.

Po miłej, wesołej i lubianej Cassie nie ma już śladu. Dziewczyna sięgnęła dna i nie potrafi się od niego odbić.  Jest zła, wkurzona,  jest wręcz zbulwersowana tym,  że facet,  który porzucił ją dwukrotnie, znów chce się do niej zbliżyć. Naprawdę nie wiem co zrobiłbym na miejscu bohaterki i byłam bardzo ciekawa co przyniesie mi lektura "Złej Julii". Wyobrażałam sobie, że "Romeo" będzie musiał stanąć na głowie,  żeby wynagrodzić jej wszystkie krzywdy,  ale czy to sprawi, że Cassie znów stanie się sobą? Byłam szalenie ciekawa jaki koniec szykuje autorka dla swoich bohaterów.  Tragiczny jak w sztuce Romeo i Julia czy może szczęśliwy i pozbawiony dramatów? Jak myślicie,  co wzbudziło by w Was większe emocje? 

"Zła Julia" to drugi tom z serii Starcrossed. "Roboczo" tłumaczę sobie to jako urodzeni pod nieszczęśliwą gwiazdą. Jak mówi tytuł teraz do Cassie jest tą złą, a wszystko to wina miłości. Czasem tak właśnie jest, że miłość poza radością i uniesieniami przynosi też ból, żal i rozczarowanie. Ethan znów próbuje stać się częścią życia Cassie, twierdzi, że się zmienił. Musi tylko udowodnić, że tym razem mówi prawdę. 

Lektura "Złej Julii" uzupełnia wszystkie luki, które pozostały po przeczytaniu części pierwszej. Generalnie jest to udana kontynuacja i oceniam ją podobnie jak pierwszą część. Przeszkadzały mi jedynie bardzo długie i szczegółowe opisy aktów miłosnych. Leisa Ravven podeszła do tematu bardzo dokładnie i skrupulatnie, żaden dotyk, żaden pocałunek, żadne westchnienie, nie zostało przemilczane. Wręcz przeciwnie, autorka poddała te wszystkie fizyczne czynności drobiazgowej analizie. Dla wielu czytelników będzie to plus, szczególnie dla osób, które wciąż czekają na swoją wielką miłość. 

Podsumowując "Złą Julię" oceniam podobnie jak "Złego Romea".  Pozycja lekka, przyjemna,  romantyczna. Uświadamia nam,  że miłość ma różne oblicza,  ale zawsze warto walczyć o swoje szczęście. 

Moja ocena: 6/10

15 komentarzy:

  1. Nie czytałam pierwszej części więc musiałabym od niej zacząć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ta seria jakoś szczególnie nie ciągnie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem przekonana do tej serii, ale jeśli będę szukała czegoś przyjemnego to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tej serii i z chęcią ją przeczytam. Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo lekka, idealna na ponure dni. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Czekam kiedy książka wpadnie w moje łapki. Romea bardzo dobrze mi się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać, aż sięgnę po tą powieść! Czytałam "Romea" i "Julia" była przez mnie oczekiwana z niecierpliwością. Teraz tylko muszę chwilkę znaleźć i zgłębić tą lekturę.
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo czytałam o tej książce. Pierwszej części nie czytałam, bo jakoś nie do końca wpisuje się w mój gust czytelniczy. Książka wydaje się być lekka i przyjemna, więc może kiedyś po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, "Złą Julię" mam na swojej liście książek do przeczytania, jednak najpierw zacznę od pierwszego tomu. I dziękuję za recenzję bez spoilerów <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Trudno jest mi cokolwiek powiedzieć bo ni czytalam Romea ale z drugiej strony cos tak lekkiego by mi sei przydalo.
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie Zły Romeo czeka na półce, a Zła Julia, w następnym tygodniu przyjdzie z ogromną paką książek! :D Serię można na dobrą sprawę potraktować jako taki przerywnik i ja właśnie tak do niej podejdę ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem przekonana, bo boję się rozczarowania :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam pierwszą część i spodobał mi się humor, jaki autorka wplotła w historię. I jestem ciekawa drugiej części :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi naprawdę bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :)
Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze komentarze choćby taką oto uśmiechniętą buźką ";)", która oznacza, że dziękuję za komentarz i poświęcony czas ;)