poniedziałek, 20 stycznia 2014

Powitanie i pierwszy stosik książkowy

Witam wszystkich maniaków książkowych :) mam na imię Beata, mam 27 lat i jest to mój pierwszy i jedyny blog. Ciężko było się przemóc, aby go w końcu założyć, ale udało się ! Od zawsze uwielbiam książki i to się chyba nigdy nie zmieni. Mam nałóg ich kupowania i układania na domowych półkach:) Kupuję zdecydowanie więcej niż czytam:) Kocham opowiadać o nich innym. Pytanie czy umiem o nich pisać i czy będę to regularnie robić ???? Okaże się :) 


Powyżej przedstawiam moje czytadła styczniowe. Część z nich to prezenty świąteczne, część to prezenty urodzinowe. Grudzień jest dla mnie czasem bogatym w książki:) w styczniu również nabyłam kilka tytułów, ale o tym napiszę innym razem:) Zapraszam do zapoznania się ze stosikiem:)

Od dołu:


  1. "Ogień" - Mats Strandberg, Sara B. Elfgren
  2. "Dziecko śniegu" - Eowyn Iwey
  3. "Obserwator" - Charlotte Link
  4. "Miasto Kości" - Cassandra Clare
  5. "Mroczna Bohaterka" - Abigail Anne Gibbs
  6. "Szepty w świetle księżyca" - Judith McNaught
  7. "Eragon" - Christopher Paolini


Z podanych tytułów przeczytałam  Miasto Kości :) Piszcie, co czytaliście, co chcielibyście przeczytać, co polecacie:)
Pozdrawiam, beti :)

7 komentarzy:

  1. W kooońcu! :) Każdą z tych pozycji sama bym chętnie przeczytała ... :) Kiedyś wpadnę do Ciebie na pożyczanie :D Trzymam kciuki za bloga :) Świetny pomysł, oby tak dalej! Czekam na następną note :)
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że się w końcu zdecydowałaś na założenie bloga :) ...ale wiesz, że ja go nie mogę czytać? :) Znasz mój stopień irytacji gdy się dowiaduję od Ciebie co będzie w dalszej części książki :D
    agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz :D będę uczyła się tak pisać, aby nie zdradzać szczegółów :)

      Usuń
  3. ciekawy stos :) Miasto kości już za mną na półce czejają dwa kolejne tomy, pozostałych jeszce nie poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przyszłam zobaczyć Twoje początki :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi naprawdę bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :)
Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze komentarze choćby taką oto uśmiechniętą buźką ";)", która oznacza, że dziękuję za komentarz i poświęcony czas ;)