niedziela, 12 lipca 2015

"ZOSTAŃ ZE MNĄ", tom 2 - czyli J.Lynn po raz czwarty na blogu!

Autor: J. Lynn (Jennifer L. Armentrout)
Tytuł: ZOSTAŃ ZE MNĄ - tom 2
Liczba stron: 256
Cykl: CZEKAM NA CIEBIE
Wydawnictwo: AMBER
Data wydania: 26.02.2015


Moi Drodzy, dziś po raz czwarty na moim blogu J.Lynn, czyli pisząca pod pseudonimem Jennifer L. Armentrout! Jedna z moich ulubionych autorek. "Zostań ze mną", tom 2 to dalszy ciąg bardzo wciągającej historii o Calli, dziewczynie studiującej pielęgniarstwo i barmanie Jaxie. Dla przypomnienia recenzję pierwszego tomu znajdziecie TUTAJ.

Historia Calli nadal pozostaje niezwykle wciągająca i emocjonująca, a nawet odrobinę kryminalna. Wciąż trwają poszukiwania Mony - matki dziewczyny, która jest zadłużoną alkoholiczką i narkomanką. Przez to Calla jest w ustawicznym niebezpieczeństwie, czyhają na nią ludzie, którym podpadła jej własna matka. Jax wspiera swoją dziewczynę jak może, a jest przy tym niezastąpiony i uroczy. Ich związek wkracza na wyższy poziom, co skutkuje częstymi gorącymi i erotycznymi scenami. Tak, ta część zawiera zdecydowanie więcej seksu!

Naprawione zostaje również to, co tak bardzo przeszkadzało mi w pierwszej części. Calla w końcu pozwala sobie pomóc, otwiera się na swoich przyjaciół. Każdy z nich ma jakąś mroczną tajemnicę i choć każda książka jest o innym bohaterze, tak naprawdę jest to w pewien subtelny sposób połączone. 

J.Lynn jak zwykle mnie nie zawiodła, bo ta historia to coś więcej niż romans. To opowieść o naprawdę fajnej przyjaźni pomiędzy ludźmi i o problemach, które mogą dotknąć każdego z nas. Autorka świetnie opisała uczucia Calli względem matki, którą ciężko nazwać dobrą. Dziewczynie towarzyszą różne doznania, od miłości do nienawiści, smutku i rozczarowania i jest to bardzo autentyczne.

W kolejnych tomach, po które mam nadzieję niedługo sięgnąć poznam historię koleżanki Calli - pracującej w barze Roxy i kolegi Jaxa - policjanta Reeca. Już nie mogę się doczekać! 

CYKL CZEKAM NA CIEBIE:
Tom 1.5. "Zaufaj mi" (Zaczekaj na mnie - z perspektywy Camerona)
Tom 3.2 "Zostań ze mną" 2
Tom 4.1 "Zapomnij ze mną" 1
Tom 4.2 "zapomnij ze mną" 2

Moja ocena: 7/10

Recenzja bierze udział w wyzwaniu: "Historia z trupem""Czytam opasłe tomiska" oraz "Klucznik".

61 komentarzy:

  1. A ja wciąż nie znam twórczości tej autorki... Zdecydowanie muszę nadrobić zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zachęcam, książki tej autorki naprawdę mają w sobie to "coś":)

      Usuń
  2. Nie czytałam jeszcze poprzedniej części, ale skoro piszesz, ze to jedna z Twoich ulubionych pisarek, to chyba trzeba to sprawdzić na własnej skórze, zwłaszcza, że fabuła jest intrygująca ;)
    http://czytelnicze-turbulencje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle dobrego słyszę o książkach tej autorki, a wciąż jeszcze nie miałam okazji, by po którąś sięgnąć, muszę to w końcu nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nadarzy się okazja to skorzystaj koniecznie:)))

      Usuń
  4. Mam w planach dopiero pierwszy tom. Musze go w końcu przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jennifer jest również jedną z moich ulubionych autorek :)
    Po tę serię na pewno sięgnę, właśnie z tego względu, że bardzo polubiłam jej twórczość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już na półce Obsydiana:) I wiem, że się nie zawiodę:)

      Usuń
  6. No, niestety nie dla mnie są podobne historie. Myślę, że mógłbym się zawieść na niej, mimo twojej wysokiej oceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie "babskie" historie, nie będę ukrywać:)

      Usuń
  7. Planuję poznać tę autorkę, ale wciąż wpada mi w ręce coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie jestem aż tak zachwycona tą serią, ale cieszę się, że Tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pielęgniarstwo? Moja siostra się na to wybiera! :) Czy w książce są jakieś 'pielęgniarskie smaczki'?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma:( Autorka nie rozwijała za bardzo tego tematu... Takie drobne odniesienia do kierunku studiów były, ale treść raczej skupiała się na matce narkomance i miłości Calli i Jaxa:)

      Usuń
  10. Czytałam ten tom i również bardzo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam autorkę i chyba czytałam już połowę jej książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J. Lynn jest świetna, ja po 4 tytułach wciąż mam ochotę na więcej:)

      Usuń
  12. Nie znam tej książki ale z muszę ją kiedyś przeczytać, na pewno! :)

    http://reading-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. A aj nadal nie przeczytałam tek ksiażki :) Niby czytam regularnie,a i tak mam takie zaległości w lekturze

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę, po prostu ilość książek rośnie w zastraszającym tempie :)

      Usuń
  14. Wydaje się być bardzo ciekawą pozycją, jednak nie jestem nią oczarowana, nie będę czytać na siłę. Fajnie, że Tobie się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, uwielbiam takie historie:) Jestem usatysfakcjonowana;)

      Usuń
  15. Mam coś tej autorki, ale nie wiem co, bo trafiło do mnie z wymiany, a czy będzie mi pasowało tego nie wiem, cholera ja ostatnio krytykuje wszystko to, co ludzie chwalą, aż się boję czytać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu każdy ma swój gust i bardzo dobrze, że piszesz tak jak czujesz:))))

      Usuń
  16. Czytałam jedną książkę autorki i nawet mi się podobała,więc tę za jakiś czas pewnie też przeczytam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja lubię odkrywać nowe cykle i sagi! Dziękuję, że zwróciłaś moją uwagę na cykl "Czekam na Ciebie". Mam ochotę przeczytać go od razu. Zapowiada się prawdziwa uczta literacka dla wszystkich, którzy uwielbiają romanse:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę Zakładeczko:) To naprawdę świetny cykl, przynajmniej dla mnie;)

      Usuń
  18. jak tu nie kochać J. Lynn ;) W dodatku ta okładka jest moją ulubioną ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam twórczość pani Lynn, aczkolwiek tej części jeszcze nie czytałam ;) Muszę nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tom 1 i 2 bardzo mi się podobał ,chyba następny też mnie nie zawiedzie :)
    Uwielbiam litery

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie coś dla mnie, muszę zapoznać się z tym cyklem i twórczością Lynn. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Bardzo się cieszę, bo to jest po prostu fajne!

      Usuń
  22. Chyba jednak się skuszę :) W końcu autorka napisała "Obsydian", w którym jestem po uszy zakochana. A może tylko w Daemonie.. :P
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi mam w planie Obsydiana, mam nadzieję, że też się zakocham :D

      Usuń
  23. Właściwie nie była w ogóle ciekawa tej sagi, ale kto wie, może kiedyś się skuszę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jakby kiedyś wpadła Ci w ręce to gorąco polecam :)

      Usuń
  24. Muszę poznać tę historię, choć raczej zacznę od początku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One się subtelnie łączą, więc lepiej jednak zacząć od Zaczekaj na mnie:)

      Usuń
  25. Książki tej autorki jeszcze przede mną, ale póki mam co czytać, więc spasuję. Ale ostatecznie nie mówię nie ;).

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyznam, że nie znam książek tej autorki ale chętnie poznam. Zapamiętam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jedna z ulubionych. Pisze tak lekko i ciekawie:)

      Usuń
  28. Muszę przeczytać koniecznie tom 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam tę autorkę, wiesz o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sprawdź czym jest regeneracja silnika hydraulicznego - regeneracja pomp hydraulicznych

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi naprawdę bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :)
Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze komentarze choćby taką oto uśmiechniętą buźką ";)", która oznacza, że dziękuję za komentarz i poświęcony czas ;)