czwartek, 9 lipca 2015

LETNI STOSIK LIPCOWY:)

STOSIK:) Troszkę spóźniony, ale jest:) Czy wam też nic się nie chce? Mi jakoś wyjątkowo nie po drodze ze wszystkim. Nie chce mi się pisać ani czytać, choć mam naprawdę wspaniałe lektury. Chyba jest za gorąco... I zdecydowanie przydałyby się jakieś wakacje.

ZAPRASZAM na stosik:


1. Andrzej Sapkowski - Saga o Wiedźminie, tom 0.1, "Ostatnie życzenie" - wypożyczyłam z biblioteki i już przeczytałam. Nie spodziewałam się, że tak mi się spodoba!
2. Jessica Brody - "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" - Biedronka 9,99 zł. Kiedyś czytałam dużo pozytywnych recenzji tej książki, więc skusiłam się.
3. Josephine Angelini - "Próba Ognia" - wygrana w konkursie na blogu Ami:) Cieszę się bardzo, bo lubię fantastykę, wiedźmy, czarownice i tym podobne istoty:)
4. Michelle Hodkin - "Mara Dyer. Tajemnica" - Tania książka, 15 zł. Nie sposób było nie kupić.
5. Colleen Hoover - "Pułapka uczuć" - Po przeczytaniu Hopeless bardzo polecaliście mi ten tytuł, więc gdy zobaczyłam cenę nie wahałam się. Tania Książka, 15 zł.
6. Jonathan Nasaw - "Dziewczyny, których pożądał" - Biedronka 9,99 zł.

EGZEMPLARZE DO RECENZJI:


1. Iga Wiśniewska - "Gwiazda Wschodu" - recenzja.
2. Katarzyna Archimowicz - "W kolejce po życie".
3. C.J Roberts - "Dotyk ciemności" - recenzja.
4. Laven Rose - "Stalowe serce" - egzemplarz od autorki, bardzo się z niego cieszę:)
5 Robert Schneider - "Pierwsze Damy Francji" - już przeczytane, recenzja niedługo.
6. Leonard Pluta - "Ojciec Tysiąca Sierot".

Co wy na to? Na co polujecie, a co już czytaliście? Pozdrawiam:)

106 komentarzy:

  1. Planuję się zabrać za Sapkowskiego, ale pomimo wielu zachęt jakoś odkładam lekturę i odkładam. Może jak zakupię część pierwszą opowiadań, to się w końcu przełamię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie pomyślałam, że skoro tego jest tyle tomów to odwiedzę bibliotekę. Tym bardziej, że nie wiedziałam czy mi się spodoba, ale okazało się genialne, ciekawe, śmieszne. No co ja się uśmiałam z tego Wiedźmaka:) Naprawdę polecam:)

      Usuń
  2. Piękne stosiki! Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, jakie cuda. Polecam "52 powody". Książka mimo, że dosyć przeciętna i lekka, to jednak ma w sobie "to coś". Gratuluję wygranej u Ami, sama z chęcią sięgnęłabym po tę książkę. No i Hoover za 15zł... Chyba mam do czynienie ze specem od książkowych promocji :D

    Miłej i udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 10 zł nie wahałam się ani chwili:) Jako łowczyni promocji ;D Z wygranej bardzo się cieszę, uwielbiam takie niespodzianki :)

      Usuń
  4. Na te akurat nie poluję, ale jestem paru ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sapkowski... Sapkowski... Sapkowski!
    Jak tylko uporam się z Pieśnią Lodu i Ognia, biorę się za tę fantastykę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku również postanowiłam "ogarnąć" Sapkowskiego i PLiO też by się przydało, tylko wolałabym kupić, a to tyleeeee tomów;(

      Usuń
  6. Mnie do Sapkowskiego nie ciągnie ale córka, jak zaczęła, tak czyta kolejne tomy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Próba ognia ma ładną okładkę :) Ogólnie stosik bardzo obiecujący, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Ostatnie życzenie" też mi się bardzo podobało. A "Mara Dyer" coraz bardziej ciekawi, wszędzie jej pełno, chyba trzeba w końcu przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uznałam, że za 15 zl nie ma się nad czym zastanawiać:)

      Usuń
  9. Miłego czytania! ;) A ja koniecznie muszę dorwać "Mare Dyer. Tajemnice".
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tanią książkę, ja dodatkowo tam nie płacę za przesyłkę, bo odbieram na miejscu, także w ogóle raj:)

      Usuń
  10. Ja czytałam ''Stalowe serce'', które osobiście bardzo polecam. Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno się tak nie cieszyłam mocno jak ze Stalowego Serca:) Nie wiem czemu, ale tak jest :D

      Usuń
  11. Czytałam tylko "Mara Dyer. Tajemnica." Bardzo lubię tą książkę. :) Godna przeczytania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobrze, było o niej głośno swego czasu:)))

      Usuń
  12. "Pułapkę uczuć" muszę w końcu kupić! Ciekawi mnie bardzo "W kolejce po życie", koniecznie muszę przeczytać :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, żebyś wiedziała, że mi się niewiele chce... pakuję wszystko i wszystkich na sobotni wyjazd urlopowy... mam dosyć. Nawet czytać mi się wieczorem nie chce.
    Piękne książki do czytania :) Znam tylko jedną - "Stalowe serce" i polecam bez dwóch zdań! Genialny debiut!
    Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam u Ciebie wywiad z autorką i bardzo mi się spodobał:)
      Mam nadzieję, że wypoczniesz na urlopie;)

      Usuń
  14. Ile ciekawych książek! Nie ukrywam, że niektóre z nich z chęcią zobaczyłabym również u siebie na półce. Na razie nie pozostaje mi nic innego, jak czekać na Twoje recenzje ;)
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niech pomyślę, podkradłabym "52 powody...", "Pułapkę uczuć", "Próbę ognia", "Stalowe serce", "Gwiazdę wschodu"... dobra, może od razu napiszę, że wzięłabym obydwa stosy pod pachę i pomaszerowałabym do domciu w bananem na twarzy ;) Podzielisz się? ;P

    Pozdrawiam,
    http://czytelnicze-turbulencje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Ja jestem naprawdę podzielną osobą, ale książeczki są moje, moje, moje :) Żartuję jak przeczytam to może się faktycznie podzielę? Bo zatonę w książkach:)

      Usuń
  16. Bardzo ciekawy stosik, jednak żadnej z tej książki nie zamierzam przeczytać.

    http://reading-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. "52 powody... " jest kuszące, Sapkowskiego chciałabym przeczytać cokolwiek, a Dotyk ciemności to moja obsesja, muszę go mieć. :)

    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam recenzję "Dotyku ciemności" i muszę powiedzieć, że zaintrygowała mnie ta książka. Reszty nie znam, ale parę tytułów mnie ciekawi ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wszystkiego czytałam tylko Sapkowskiego, i to pod ławką na wykładach, ale nie żałuję. Miło było zapoznać się z polskim autorem i Yennefer <3. Reszty tytułów niestety nie znam, chociaż ciągle dużo słychać o Hoover. I proszę nic nie mów, że jest gorąco bo ta pogoda to jakiś żart jest : <

    http://czytadelnia-joan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yennefer to intrygująca postać, czuję, że ją polubię, ale i Geraltowi niczego nie brakuje :)
      U mnie było 35, a teraz 15 masakra:(

      Usuń
  20. Nie czytąłam nic z tych książek, ale czekam na recenzje - może coś mnie zainteresuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Super plany czytelnicze:) Nęci mnie "Pułapka uczuć", ale zacznę chyba od "Maybe Someday". Miłego czytania:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytałam "Pierwsze damy..." I "Dotyk...", ale to już wiesz :)
    Zastanawiam się nad "W kolejce..." (ale to raczej po wakacjach) - czekam na Twoją recenzję.
    Mi się czytać chce i to bardzo, gorzej z pisaniem ;) Za gorąco jest ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem:) Recenzja na pewno w lipcu będzie:*

      Usuń
  23. Bardzo bym chciała przeczytać "Pierwsze damy Francji", ciekawa jestem jak Ci się podobała ta książka. "Próbę ognia" też mam, choć nie czytałam. To Twoje pierwsze kroki z Wiedźminem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie, to moje pierwsze kroki:) Wcześniej w ogóle mnie nie interesował, a potem trafiłam na recenzję u Patrycji Waniek i jakoś mnie mocno naszło na przeczytanie :)

      Usuń
  24. Z tego czytałam tylko Sapkowskiego i kocham <3 Serie o Wiedźminie mam dawno za sobą, ale ostatnio w bibliotece dorwałam wreszcie :Sezon Burz". Świetne książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mam wielką nadzieję, że znajdę w swojej bibliotece wszystkie tomy :)

      Usuń
  25. Piękny stosik.Czytałam "Pułapkę uczuć" -świetna książka,szczerze polecam.Miłego czytania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. 52 powody też chyba mam, ale nie wiem co się z nimi stało;)
    Ojciec tysiąca sierot? Co to jest, nie widziałam ;) Stalowe serce za to wygrałam, więc porównamy wrażenia. Co do Wiedźmina, uwielbiam Cię - mieć milion książek w domu i mimo to iść do biblioteki, tylko bloger to zrozumie :p
    Gwiazdę Wschodu przeczytałam, ale moje zdanie Cię nie zadowoli, recenzja w poniedziałek ;)
    Próba ognia <3 <3 <3 bez czytania wiem, że to będzie piękne, jak zrecenzujesz to sobie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, no i Pułapka uczuć <3 Jestem ciekawa co powiesz, potem od razu szukaj Kochając pana Danielsa ;)

      Usuń
    2. Heheheh:* Bo tak mnie naszło na tego Wiedźmina:D Dla mnie poza zakończeniem to nic świeżego, ciekawe co Ty o tym myślisz:)

      Usuń
    3. A Próbę jak przeczytam to Ci dam:)))

      Usuń
  27. Mam na półce książkę "Dziewczyny, których pożądał", jeszcze nie czytałam, niecierpliwie czekam na Twoją recenzję :) Piękne nabytki, gratuluję i życzę przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego szybko nie przeczytam:* Nie będę ściemniać:) Ja jestem takim zbieraczem nałogowym...

      Usuń
  28. Żadnej nie czytałam. Podobno tylko ,,Stalowe serce" właśnie do mnie jedzie :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  29. Sapkowski to klasyk dla fana fantastyki ;)
    Stosik jest stosem, dużo do czytania ;) oby chęci wróciły! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ukradłabym Ci sporo pozycji... Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziewczyny których pożądał czeka przy łóżku już od stycznia, a ja nijak nie mogę się za nią zabrać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie będę się za nią zabierać tak samo jak Ty:*

      Usuń
  32. Pułapka uczuć jest też teraz na wyprzedaży w empiku :D
    Co do kupowania to zamierzam jak najlepiej wykorzystać wyprzedaż w empiku :D

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie słyszałam o trzech miejscach, gdzie można tanio kupić:) Ciekawe co ich tak naszło wszystkich. Tak czy inaczej dla czytelników fajna okazja:)

      Usuń
    2. Jakby w tylko w empiku była promocja to w innych księgarniach byłoby pusto :D

      Usuń
  33. Ja ostatnio wzbogacałam się w książki na wyprzedaży Znaku i na promocjach Biedronki, cudownie kupować książki w takich cenach :) Niestety Wiedźmin nie przypadł mi do gustu, to znaczy całkiem dobrze mi się czytało pierwszy tom, ale nie miałam już chęci na kolejne. Czekam na Twoją recenzję "Próby ognia" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę obiecać, że będzie szybko, ale kiedyś na pewno:)

      Usuń
  34. Pierwszy tom Mary był okej, ale drugi do bani. Po trzeci nie sięgam. "Próba ognia" też mnie rozczarowała... ehh. Ale Sapkowski - jestem jak najbardziej na tak! :)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sapkowski już przeczytany i podzielam entuzjazm!:) Fajne to:)

      Usuń
  35. A ja właśnie ostatnio strasznie dużo czytam... ciągle mi mało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam ogromną chęć, ale albo jestem zbyt zmęczona, albo inni dopraszają się mojej uwagi ;o

      Usuń
  36. Sapkowski zawsze spoko :) Hoover bardzo lubię, poznałam ją dzięki Pułapce uczuć, więc darzę ten tytuł sentymentem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Późno to odkryłam, że spoko, ale będę gorliwie nadrabiać;)

      Usuń
  37. Wspaniałe nabytki :). Będziesz miała dużo czytania ;).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jutro zamierzam poczytać w końcu w spokoju:)

      Usuń
  38. sporo tego :) dawno nic nie czytałam nic nie kupiłam... mi też się nic jakoś nie chce..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak dziwnie jest, coś wisi w powietrzu. Ja jestem zmęczona cały czas:(

      Usuń
  39. Niczego nie czytałam, więc będę czekać na recenzje ;) Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Czytałam jedynie Pułapkę uczuć, ale ciekawa jestem Prób Ognia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) Okładka śliczna, a jak treść zobaczymy:*

      Usuń
  41. Pierwsze Damy Francji już za mną, polecam :) Więcej książek nie znam, więc z przyjemnością czekam na recenzje :) We Wrocławiu również upały - fajnie jak się ma wolne, słabo - kiedy siedzisz w pracy :/ a ja urlop dopiero w drugiej części sierpnia :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również już przeczytałam. Bardzo dobra pozycja, ciekawe informacje:))) Ja na urlop idę we wrześniu dopiero:)

      Usuń
  42. O rany! Piekne stosiska! koniecznie przeczytaj i zrecezuj, bo milo czyta sie twoje teksty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:* W lipcu troszkę muszę przystopować, ale później wezmę się w garść!:)

      Usuń
  43. Mara Dyer za 15 zł to faktycznie dobry nabytek. Tylko nie zniechęć się po pierwszym tomie, dalej się rozkręca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda?:) Dzięki za radę:* Na pewno będzie dobrze:)

      Usuń
  44. Oj zazdroszczę! "Dotyk ciemności", "Tajemnica", "Próba ognia" czy "Pułapka uczuć" - same fajne książki, których przeczytanie też planuję! Czekam niecierpliwie na Twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Znając mnie to troszkę potrwa, ale sam fakt, że mam i w każdej chwili mogę sięgnąć bardzo cieszy:)

      Usuń
  45. Na widok Sapkowskiego aż mi się buzia cieszy :>

    Chciałabym Ciebie zaprosić do przeczytania mojego najnowszego postu, który rozpoczyna nowy cykl. Nie traktuj tego jako spam. Traktuj to jako zaproszenie.
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com/2015/07/krucze-wiesci-czyli-przeglad.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze traktuję jako zaproszenie:)
      Wiedziałam, że spodoba Ci się u mnie Sapkowski ;D

      Usuń
  46. Z tego wszystkiego czytałam tylko "Ostatnie życzenie", ale powieść (a raczej zbiór opowiadań) świetna! Też dużo dobrego słyszałam o Collen Hoover, aż boję się po to sięgnąć, co jeśli mi się nie spodoba?
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już czytałam Hopeless, było fajne, ale jednak jeśli chodzi o powieści w tym stylu to wolę J.Lynn:)

      Usuń
  47. "Mara Dyer" podobała mi się bardzo, a "Pułapka uczuć" chyba nawet jeszcze bardziej :) "52 powody..." mam na półce, czekają na przeczytanie. Z wielką chęcią zapoznałabym się także z "Próbą ognia".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Super, na pewno lektura tych książek sprawi mi wielką radość:)

      Usuń
  48. Wiedźmin jest genialny! Mi także bardzo się podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Żadnej z nich nie czytałam, ale czekam na twoje recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  50. Też kupiłam "52 powody" - mam nadzieję, że w końcu ją przeczytam ;)

    www.maialis.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Ależ świetny stosik! Niestety nic z niego jeszcze nie czytałam :( Ale największą chrapkę mam na ,,Ojca tysiąca sierot"!

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne stosiki i ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi naprawdę bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :)
Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze komentarze choćby taką oto uśmiechniętą buźką ";)", która oznacza, że dziękuję za komentarz i poświęcony czas ;)