1. Cassandra Clare - "Miasto kości"
2. Harlan Coben - "Wszyscy mamy tajemnice"
3. Kerstin Gier - "Zieleń szmaragdu"
4. P.C Cast, Cristin Cast - "Ukryta"
5. Lauren Kate - "Upadli"
6. Charlotte Link - "Ostatni ślad" - recenzja
LUTY 2014:
1. Karin Slaughter - "Zaślepienie" - recenzja
2. Cassandra Clare - "Miasto popiołów" - recenzja
3. Richelle Mead - "Akademia wampirów" - recenzja
4. Richelle Mead - " W szponach mrozu" - recenzja
5. Richelle Mead - "Pocałunek cienia"
6. Karin Slaughter - "Płytkie nacięcie" - recenzja
7. Richelle Mead - "Przysięga krwi"
8. Richelle Mead - "W mocy ducha"
MARZEC 2014:
1. Richelle Mead - "Ostatnie poświęcenie" - recenzja
2. Karin Slaughter - "Zimny strach"
3. Charlotte Link - "Wielbiciel" - recenzja
4. Yvonne Woon - "Piękni i Martwi" - recenzja
5. Karin Slaughter - "Fatum" - recenzja
6. Federico Moccia - "Chwila szczęścia" - recenzja
KWIECIEŃ 2014:
1. Trudi Canavan - "Gildia Magów" - recenzja
2. Maria Duenas - "Olvido znaczy zapomnienie" - recenzja
3. Yvonne Woon - "Życie na wieczność" - recenzja
4. S.C. Stephens - "Bezmyślna" - recenzja
MAJ 2014:
1. Joanna Spencer - "Grace. Księżna Monako" - recenzja
2. Cassandra Clare - "Miasto szkła" - recenzja
3. Scott Mariani - "Zagubiony klejnot" - recenzja
4. Sarah Lotz - "Troje" - recenzja
5. Przemysław Skokowski - "Autostopem przez życie" - recenzja
6. Anna Moir, David Jessel - "Płeć mózgu. O prawdziwej różnicy między mężczyzną a kobietą " - recenzja
CZERWIEC 2014:
1. Stephan Talty - "Agent Garbo" - recenzja
2. Tatiana Jachyra - "Wieczerza" - recenzja
3. J. Courtney Sullivan - "Zaręczyny" - recenzja
4. Cassandra Clare - "Miasto upadłych aniołów" - recenzja
5. Elizabeth Haran - "Szept wiatru" - recenzja
6. C.J Daugherty - "Zagrożeni" - recenzja
LIPIEC 2014:
1. Fiona McFarlane - "Nocny gość" - recenzja
2. Rafael Estrada - "Co mówią umarli" - recenzja
3. Manel Loureiro - "Ostatni pasażer" - receznja
4. Tina Reber - "Miłość bez scenariusza" recenzja
5. P.C + Cristin Cast - "Ujawniona" - recenzja
SIERPIEŃ 2014:
1. Kathleen Tessaro - "Kolekcjonerka perfum" - recenzja
2. Charlotte Link - "Echo winy" - recenzja
3. Joyce Maynard - "Ostatni dzień lata" - recenzja
4. Marcus Zusak - "Złodziejka książek" - recenzja
5. John Green - "Gwiazd naszych wina" - recenzja
6. Iga Wiśniewska - "Żyli niedługo i nieszczęśliwie" - recenzja
WRZESIEŃ 2014:
1. Trixi von Bulow - "Niech w końcu coś się zdarzy" - recenzja
2. Yrsa Sigurdardóttir - Niechciani" - recenzja
3. Colleen Hoover - "Hopeless" - recenzja
4. Mike Greenberg - "Wszystko o czym marzysz" - recenzja
PAŹDZIERNIK 2014:
1. Megan Hart - "Trzy oblicza pożądania"
2. Max Kidruk - "Bot" - recenzja
3. Beth Gutcheon - "Plotka" - recenzja
4. Charlotte Link - "Ciernista róża" - recenzja
5. Berest Anne, Diwan Audrey, de Maigret Carolina, Mas Sophie - "Bądź paryżanką, gdziekolwiek jesteś" - recenzja
6. Simon Beckett - "Szepty zmarłych" - recenzja
LISTOPAD 2014:
1. S.C Stephens - "Swobodna" - recenzja
2. Sabina Waszut - "Rozdroża" - recenzja
3. Charlotte Link - "Lisia Dolina"
4. Cecelia Ahern - "Love Rosie" - recenzja
GRUDZIEŃ 2014:
1. Stephen King - "Doktor Sen" - recenzja
2. Simon Beckett - "Wołanie grobu" - recenzja
3. Dawid Waszak - "Narodziny zła" - recenzja
4. Abbi Glines - "O krok za daleko"
5. Mariusz Zielke - "Twardzielka"
OGÓŁEM PRZECZYTAŁAM 65 KSIĄŻEK :)
w maju jest wiele dobrych premier, ostatnio udało mi sie zdobyć fragment „Troje” S.Lotz, zapowiada sie mega dobry thriller, może Ci się spodoba.
OdpowiedzUsuńZgadzam się i właśnie to czytam !! Naprawdę i jest dobrze ! Niedługo recenzja :) Serdecznie zapraszam :)
Usuńprzeczytałem całą i jest lepiej niz dobrze. TROJE zrobiło na mnie ogromne wrażenie i zaiintrygowało mnie wiele wątków. chyba dawno nie czytałem tak dobrego thrillera. :)
UsuńBeti, piękne podsumowanie :) Lubie takie spisy, bo od razu można znaleźć to, co się szuka :)
OdpowiedzUsuń:):) Dziękuję Madziu:*
UsuńGwiazd naszych wina czytałam .Cudna książka .Polecam ją wszystkim :)
OdpowiedzUsuńświetne podsumowanie, przede wszystkim czytelne :)
OdpowiedzUsuńże też na coś takiego nie wpadłam :P, ale może jeszcze zdziałam (inspirując się Tobą :*)