1. Mary Kubica - ZAJMĘ SIĘ TOBĄ - 8/10
2. Joanne Kathleen Rowling - Harry Potter i Kamień Filozoficzny (wydanie ilustrowane) - 10/10
3. Anna Tood - AFTER. OCAL MNIE, tom 3 - 7/10
4. Marie-Morgane Le Moël - CAŁA PRAWDA O FRANCUZKACH - 6/10
5. Małgorzata Hayles - SEKRETNE ŻYCIE ROBERTY - 6/10
LUTY 2016:
1. Andrzej Sapkowski - CZAS POGARDY, saga o Wiedźminie, tom 2 - 8/10
2. Gail McHough - AMBER, cykl Torn Hearts, tom 1 - 7/10
3. Andrea Portes - JAK NAJDALEJ STĄD - 4/10
4. Michaela DePrince, Elaine DePrince - WYTAŃCZYĆ MARZENIA - 7/10
2. Gail McHough - AMBER, cykl Torn Hearts, tom 1 - 7/10
3. Andrea Portes - JAK NAJDALEJ STĄD - 4/10
4. Michaela DePrince, Elaine DePrince - WYTAŃCZYĆ MARZENIA - 7/10
MARZEC 2016:
1. Agnieszka Jeż, Paulina Płatkowska - Nie oddam szczęścia walkowerem - 7/10
2. Andrzej Sapkowski - CHRZEST OGNIA, saga o Wiedźminie, tom 3 - 7/10
2. Andrzej Sapkowski - CHRZEST OGNIA, saga o Wiedźminie, tom 3 - 7/10
5. Elisa Albert - OD URODZENIA - 6/10
6. Sarah Dessen - KTOŚ TAKI JAK TY - 7/10
7. Anna Tood - AFTER. BEZ SIEBIE NIE PRZETRWAMY, tom 4 - 7/10
KWIECIEŃ 2016:
1. K.N Haner - SNY MORFEUSZA, tom 1 - 7/10
2. Magdalena Witkiewicz - CZEŚĆ, CO SŁYCHAĆ? - 8/10
3. Federicco Moccia - TYLKO TY, tom 2 - 7/10
4. Mia Sheridan - BEZ SŁÓW - 9/10
5. Patrycja Pelica - RITTEROWIE - 6/10
MAJ 2016:
1. Eleri Fowler - RADOŚĆ KWIATÓW - 8/10
2. Kathrin Lange - SERCE ZE SZKŁA, tom 1 - 7/10
3. Allesio Puleo - MOJE SERCE NALEŻY DO CIEBIE - 7/10
4. Isabel Allende - JAPOŃSKI KOCHANEK - 9/10
5. Tarryn Fischer - MIMO MOICH WIN, tom 1 - 8/10
6. Radosław Lewandowski - WIKINGOWIE. WILCZE DZIEDZICTWO - 1/10
CZERWIEC 2016:
1. Virginia Boecker - ŁOWCZYNI, tom 1 - 9/10
2. Alyson Noel - NIEZRÓWNANI, tom 1 - 6/10
3. Raven Stark - HELLHEAVEN, tom 1 - 5/10
4. Mia Sheridan - STINGER. ŻĄDŁO NAMIĘTNOŚCI - 6/10
5. Katie McGarry - PRZEKROCZYĆ GRANICE - 9/10
6. Anna Łacina - NIEBO NAD PUSTYNIĄ - 8/10
7. Theresa Cheung - ROZMOWY Z NIEBEM - 6/10
LIPIEC 2016:
1. Emily Giffin - PIERWSZA PRZYCHODZI MIŁOŚĆ - 7/10
2. Jakub Milszewski, Kamil Sadkowski - GASTROBANDA - 6/10
6. Sarah Dessen - KTOŚ TAKI JAK TY - 7/10
7. Anna Tood - AFTER. BEZ SIEBIE NIE PRZETRWAMY, tom 4 - 7/10
KWIECIEŃ 2016:
1. K.N Haner - SNY MORFEUSZA, tom 1 - 7/10
2. Magdalena Witkiewicz - CZEŚĆ, CO SŁYCHAĆ? - 8/10
3. Federicco Moccia - TYLKO TY, tom 2 - 7/10
4. Mia Sheridan - BEZ SŁÓW - 9/10
5. Patrycja Pelica - RITTEROWIE - 6/10
MAJ 2016:
1. Eleri Fowler - RADOŚĆ KWIATÓW - 8/10
2. Kathrin Lange - SERCE ZE SZKŁA, tom 1 - 7/10
3. Allesio Puleo - MOJE SERCE NALEŻY DO CIEBIE - 7/10
4. Isabel Allende - JAPOŃSKI KOCHANEK - 9/10
5. Tarryn Fischer - MIMO MOICH WIN, tom 1 - 8/10
6. Radosław Lewandowski - WIKINGOWIE. WILCZE DZIEDZICTWO - 1/10
CZERWIEC 2016:
1. Virginia Boecker - ŁOWCZYNI, tom 1 - 9/10
2. Alyson Noel - NIEZRÓWNANI, tom 1 - 6/10
3. Raven Stark - HELLHEAVEN, tom 1 - 5/10
4. Mia Sheridan - STINGER. ŻĄDŁO NAMIĘTNOŚCI - 6/10
5. Katie McGarry - PRZEKROCZYĆ GRANICE - 9/10
6. Anna Łacina - NIEBO NAD PUSTYNIĄ - 8/10
7. Theresa Cheung - ROZMOWY Z NIEBEM - 6/10
LIPIEC 2016:
1. Emily Giffin - PIERWSZA PRZYCHODZI MIŁOŚĆ - 7/10
2. Jakub Milszewski, Kamil Sadkowski - GASTROBANDA - 6/10
3. Mia Sheridan - CALDER. NARODZINY ODWAGI, tom 1 - 7/10
4. Faye Kellerman - ZABAWY Z BRONIĄ - 8/10
SIERPIEŃ 2016:
1. Victor Dixen - FOBOS, tom 1 - 8/10
2. Elvira Menéndez - W SERCU OCEANU - 7/10
3. Andrzej Sapkowski - WIEŻA JASKÓŁKI, tom 4 - 9/10
4. E.L. James - GREY, tom 1.5 - 4/10
5. Jennifer L. Armentrout - OGNISTY POCAŁUNEK, tom 1 - 7/10
WRZESIEŃ 2016:
1. Anna McPartlin - GDZIEŚ TAM W SZCZĘŚLIWYM MIEJSCU - 9/10
2. Jørn Lier Horst - SZUMOWINY - 7/10
3. Mia Sheridan - BEZ WINY - 7/10
4. Agnieszka Lingas-Łoniewska - JESTEŚ MOJA DZIKUSKO - 7/10
SIERPIEŃ 2016:
1. Victor Dixen - FOBOS, tom 1 - 8/10
2. Elvira Menéndez - W SERCU OCEANU - 7/10
3. Andrzej Sapkowski - WIEŻA JASKÓŁKI, tom 4 - 9/10
4. E.L. James - GREY, tom 1.5 - 4/10
5. Jennifer L. Armentrout - OGNISTY POCAŁUNEK, tom 1 - 7/10
WRZESIEŃ 2016:
1. Anna McPartlin - GDZIEŚ TAM W SZCZĘŚLIWYM MIEJSCU - 9/10
2. Jørn Lier Horst - SZUMOWINY - 7/10
3. Mia Sheridan - BEZ WINY - 7/10
4. Agnieszka Lingas-Łoniewska - JESTEŚ MOJA DZIKUSKO - 7/10
5. Katy Evans - MANHWORE, tom 1 - 8/10
6. Rainbow Rowell - ZAŁĄCZNIK - 6/10
PAŹDZIERNIK 2016:
1. K.N. Haner - NA SZCZYCIE. GRA O MIŁOŚĆ, tom 2 - 7/10
2. Emma Chase - SKAZANIE - 7/10
3. Anna Dąbrowska - NAKARMIĘ CIĘ MIŁOŚCIĄ - 7/10
4. Mhairi McFarlane - KIM JEST TA DZIEWCZYNA - 6/10
5. Przemysław Piotrowski - DROGA DO PIEKŁA - 9/10
LISTOPAD 2016:
1. Tarryn Fischer - MIMO TWOICH ŁEZ, tom 2 - 8/10
2. Milka Kahn, Anne Veron - KOBIETY W MAFII - 7/10
3. Mitchell Kriegman - BYĆ JAK AUDREY HEPBURN - 9/10
4. Katarzyna Misiołek - DZIEWCZYNA, KTÓRA PRZEPADŁA - 8/10
GRUDZIEŃ 2016:
1. Lars Mytting - Porąb i spal. Książka zamiast siekiery - activity book - 8/10
2. Amanda Prowse - ŚWIĄTECZNA KAFEJKA - 6/10
3. Amy A. Bartol - NIEUNIKNIONE, tom 1 - 6/10
4. Cecelia Ahern - PODARUNEK - 7/10
PAŹDZIERNIK 2016:
1. K.N. Haner - NA SZCZYCIE. GRA O MIŁOŚĆ, tom 2 - 7/10
2. Emma Chase - SKAZANIE - 7/10
3. Anna Dąbrowska - NAKARMIĘ CIĘ MIŁOŚCIĄ - 7/10
4. Mhairi McFarlane - KIM JEST TA DZIEWCZYNA - 6/10
5. Przemysław Piotrowski - DROGA DO PIEKŁA - 9/10
LISTOPAD 2016:
1. Tarryn Fischer - MIMO TWOICH ŁEZ, tom 2 - 8/10
2. Milka Kahn, Anne Veron - KOBIETY W MAFII - 7/10
3. Mitchell Kriegman - BYĆ JAK AUDREY HEPBURN - 9/10
4. Katarzyna Misiołek - DZIEWCZYNA, KTÓRA PRZEPADŁA - 8/10
GRUDZIEŃ 2016:
1. Lars Mytting - Porąb i spal. Książka zamiast siekiery - activity book - 8/10
2. Amanda Prowse - ŚWIĄTECZNA KAFEJKA - 6/10
3. Amy A. Bartol - NIEUNIKNIONE, tom 1 - 6/10
4. Cecelia Ahern - PODARUNEK - 7/10
ŁĄCZNIE PRZECZYTAŁAM 63 KSIĄŻKI :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Będzie mi naprawdę bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :)
Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze komentarze choćby taką oto uśmiechniętą buźką ";)", która oznacza, że dziękuję za komentarz i poświęcony czas ;)