sobota, 26 września 2015

CAŁKIEM NOWY, ILUSTROWANY HARRY POTTER :)


Już 6 października odbędzie się ŚWIATOWA PREMIERA pierwszego w pełni ilustrowanego wydania "Harry'ego Pottera". Weźmie w niej udział ponad 20 krajów z całego świata! Zostało 10 dni i czuję się naprawdę podekscytowana, a Wy?

Nowe wydanie to dla mnie cudowna wiadomość, ponieważ i tak planowałam skompletować sobie całą serię od nowa. Moje poprzednie książki są dość wyświechtane, a wynika to z wielokrotnego czytania i pożyczania. Chciałabym, aby nowe było tylko dla mnie:)

Każdego roku będzie się ukazywał tylko jeden tom, tak więc zbieranie całości może zająć trochę czasu. Mimo wszystko fani na całym świecie mają szansę od nowa wejść w świat swoich ulubionych bohaterów. 

Ilustrowane przez Jima Kaya, wydanie ukaże się w twardej oprawie, z zakładką-wstążeczką oraz kapitałką. 

Nowy Potter ukaże się nakładem wydawnictwa Media Rodzinna, a jej cena to 59zł z darmową wysyłką. Ruszyła już sprzedaż przedpremierowa. Ktoś z Was skorzystał? Zastanawiam się nad zamówieniem. Jak myślicie, po premierze będzie taniej czy drożej?






Potteromaniacy i nie tylko! Dajcie znać, co o tym sądzicie? Czy się cieszycie, kupicie, bądź już kupiliście? A może nie macie zamiaru, bo wolicie stare wydania? 

Pozdrawiam serdecznie:)

69 komentarzy:

  1. Kupić raczej nie kupię, ale jestem pod wrażeniem pomysłu i jako Potteromaniaczka z pewnością bym kupiła gdybym miała środki i możliwości ^^

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet pracując troszkę żałuję pieniążków, bo zawsze są inne wydatki, rachunki w szczególności, ale chyba się nie oprę :)))

      Usuń
  2. Wolę stare wydanie, ale za bardzo bym nie marudziła gdyby na mojej półce pojawił się Harry w całkiem nowym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasna sprawa :) Również nie miałabym nic przeciwko ;)

      Usuń
  3. Właśnie też się zastanawiam, czy zamówić przed premierą czy po. Ale jedno jest pewne - tak czy siak ta książka trafi w moje ręce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, liczyłam, że ktoś mi podpowie czy warto teraz czy później:) Mam taką chęć już dziś kliknąć ZAMÓW:)

      Usuń
  4. Hmm, ja jednak wolę chyba starsze, tradycyjne wydanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wygląda, ale jako licealistka buląca kasę na korepetycje raczej nie mogę sobie na to pozwolić ;/
    Co prawda chcę uzbierać całą kolekcję, ale w tym nowszym, doroślejszym wydaniu ;) Ale jakby ktoś sprawiłby ilustrowanego HP, to nie narzekałabym ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale rozumiem, cena jest jednak dość wysoka. Ja chciałam dostać na Święta, ale po prostu nie wiem czy wytrzymam:)))

      Usuń
  6. O jeju, te ilustracje są boskie! Zastanawiam się właśnie nad kupnem, gdyż zamierzam skompletować sobie serię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja się tak głęboko zastanawiam, że aż z tego wszystkiego powstał ten właśnie post :)

      Usuń
  7. Ilustracje są piękne! Cena trochę wysoka, ale może sprawię sobie taki prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto porozpieszczać siebie samą (tłumaczmy się, tłumaczmy heheh) ;D

      Usuń
  8. Nie jestem fanką Harry'ego Pottera, ale na pewno wiele osób będzie zachwyconych powyższym wydaniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ogromną chęć na to wydanie tym bardziej, że o zgrozo! starego nie mam ☺
    Jeden tom na rok to trochę mało nie uważasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, że mało! :) Jak to wytrzymać, aż rok:))) Jedynie może dla portfela dobrze:)

      Usuń
    2. Aaa i Ty się nie waż Pottera w domu nie mieć, myśl o Natalce ;p:*

      Usuń
    3. Hahahaha, no tak ;) Właśnie o niej myślę ;) Akurat za 8 lat będzie na tyle dojrzała, by czytać ostatni tom ;)
      A to wydanie kupię, może na gwiazdkę? Myślę, że cena po premierze spadnie.

      Usuń
  10. Czy ja wiem... Z jednej strony lubię takie gadżety, ale jest tyle książek, co chciałabym kupić, a ta dość droga... I szczerze mówiąc, to pierwszą część najmniej lubię. Może poczekam, aż drugą, albo trzecią zilustrują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przy tym mam całą serię i nie jestem jedną z tych osób, co często po parę wydań tego samego kupują - z ilustracjami czy bez.

      Usuń
    2. Rozumiem, ja tak czy siak miałam kupić, dlatego tak się cieszę z nowego wydania. Poprzednie mam bardzo zniszczone i nie będę go brać do nowego domu. Poza tym dwóch tomów nawet mi brakuje, bo pożyczyłam i nigdy nie odzyskałam:( A tak nowy dom, nowy Harry, wszystko mi akurat pasuje:)

      Usuń
  11. Wydanie przepiękne i będzie gratką dla kolekcjonerów, ale sama prawdopodobnie go nie kupię. Cena jest wysoka; a ja mam już wszystkie części, więc rodzice raczej się nie zgodzą na powielanie takich samych książek. Ale ilustracje są zachwycające :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że masz jakiekolwiek wydanie:) Moje jest bardzo zniszczone:) Ilustracje są świetne, pozdrawiam Kasiu:)

      Usuń
  12. Zapowiada się prawdziwa perełka. Ja raczej nie będę kompletowała tej serii. Stara w zupełności mi wystarczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja postaram się kupić pierwszy tom i zastanowić się czy warto zbierać dalej :)

      Usuń
  13. Jeszcze nie czytałam, ale zamierzam. Może to będzie dobra okazja...

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wydanie, podobają mi się ilustracje ale mam swój komplet i wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W końcu będę miała motywację, żeby sięgnąć po książki z serii :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością zobaczyłabym to wydanie u siebie na półce :) Kiedyś na pewno sobie zamówię, ale nie wiem czy od razu po premierze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo kuszące to wydanie "Harrego Pottera". Na swojej półce mam całą serię w miękkich okładkach, ale taką ucztę dla oka też chętnie bym widziała. :) Poczekam jednak, bo może a nuż książka pojawi się w moich ulubionych księgarniach internetowych i nie będzie kosztowała aż tyle. :)

    Zaczytana Dolina

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam stare wydanie więc raczej nie pokuszę się na jeszcze jeden egemplarz chociaż te ilustracje są przepiękne :) Mi do skompletowania całości brakuje 3 tomów - na pewno kiedyś będę miała całą serię, ale wolę te starsze - sentyment. A co do ilustarcji - trochę inaczej wyobrażam sobie zamek Hogwartu, ale reszta jest idealna! Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Osobiście nie przepadam za Harry'm Potterem, ale jestem pewna, że mojemu młodszemu bratu bardzo się spodoba. Wydaje mi się, że będzie to idealny prezent urodzinowy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie taki pomysł jak najbardziej się podoba. Teraz zostało mi nazbierać odpowiednią ilość finansów, aby ją zakupić :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne wydanie. Posiadam jednak całą serię starego wydania w twardej oprawie, dlatego na kolejną już się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy kupie to nie wiem ale cieszę się jak dziecko, że w zapowiedziach są znów książki o Potterze;)
    pokolenie-zaczytanych

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno najpierw obejrzę ją w gdzieś stacjonarnie w księgarni i wtedy zdecyduję czy kupić :)
    Ale te ilustracje mnie kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cena troszkę zawrotna.... więc na razie podziękuję. Nie mniej ilustracje świetne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam 3 końcowe tomy z poprzedniego wydania i muszę skompletować serię, ale ta do mnie nie przemawia. wolę używać wyobraźni. Może to i fajne, ale wolę pierwsze wydania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczerze mówiąc (tylko mnie nie uduś ;) ) to nie czytałam jeszcze żadnej części Harrego Pottera. Nie wiem jak to się stało, ale jakoś nigdy nie było nam po drodze ;) Może to jest właśnie znak, by kupić pierwszą część? ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie mogę się doczekać tego wydania, ale raczej poczekam, aż będzie na nią jakaś promocja ;) Możliwe, że zakupie ją sobie dopiero na Boże Narodzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kupiłabym z największą przyjemnością, jednak od jakiegoś czasu poluję na Harry'ego po szwedzku. A ten nie jest ani trochę tani. Tom pierwszy to koszt około 100 koron, czyli 50 zł, przy czym tom 7 to niemal 300 koron.
    Jak tylko skolekcjonuję tę, zabiorę się pewnie za wydania ilustrowane. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zbierzesz szwedzkie to koniecznie się pochwał:) Ja chętnie zobaczę:))) Pozdrawiam:)

      Usuń
  29. Nie wiedziałam, po prostu nie wiedziałam. Będę czekać na tą premierę!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapowiada się wspaniale, takie wydanie mogłoby być świetnym prezentem dla mojej córki ;) tym bardziej, że niebawem są jej urodziny ;) Czy będzie taniej czy, drożej ciężko powiedzieć :D Pozdrawiam ciepło i życzę przyjemnej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też tak nie mogę ustalić jak to będzie z ceną:) To na pewno byłby piękny prezent:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  31. Z myślą o mojej córce ( no dobra, głównie o sobie ), mam zamiar skompletować wszystkie tomy Harry'ego, jeszcze nie wiem które wydanie, wszystko zależy od wielkości czcionek, to stare wydanie miało czcionkę idealną, dostosowaną pod młodszych czytelników i takich jak ja, ze słabym wzrokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie te ilustracje wcale nie zachwycają. ;) Okładka również. Cena, wiadomo, nieco odstrasza, ale gdyby ilustracje były naprawdę piękne i oryginalne, i tak bym namówiła rodziców (zresztą w grudniu pewnie będzie jakaś promocja gwiazdkowa). Widywałam już na tumblr ciekawsze fanarty. Mimo wszystko przejrzę to wydanie w księgarni, może jednak znajdę tam jakieś perełki. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pomysł całkiem ciekawy, jednak zupełnie nie dla mnie, bo fanką HP nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja uwielbiam Harry'ego Pottera! :D
    Chciałabym i to wydanie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakąś wielką miłośniczką Harry'ego Pottera nie jestem, ale to wydanie bardzo mnie kusi. Sentyment do tych książek zawsze mieć będę, więc może takie ilustrowane wydanie by mi się przydało ;). Pomyślę nad tym.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ilustrowany Harry... hmmm, może to wreszcie zachęci mnie do sięgnięcia po tę serię - tak, właśnie przyznałam się do tego, że jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Serie mam w bardzo dobrym stanie, więc się nie skuszę po ilustrowane wydanie, jestem na nie trochę za stara :) ale... bardzo podoba mi się wydanie dla dorosłych, jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Być może zaskoczę wszystkich stwierdzeniem, że Harryego Pottera nie czytałam, ale tak właśnie jest, i chyba muszę nadrobić zaległości bo wstyd o tym głośno mówić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, żaden wstyd:) Jednak polecam, bo to naprawdę fajne;)

      Usuń
  39. Jakoś strasznie zacofana jestem, ale nie słyszałam wcześniej o tym wydarzeniu. A Harry'ego bardzo lubię, jednak na własność posiadam tylko pierwszy tom. Może to dobra okazja, żeby resztę skompletować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłaś o tym poczytać właśnie u mnie;)

      Usuń
  40. Jako potteromaniaczka nie wyobrażam sobie nie posiadać własnego egzemplarza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fani Harrego Pottera na pewno będą zachwyceni! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Takie cuda na rynku, a u mnie wesele za pasem i trzeba oszczędzać pieniążki... Świetny pomysł z tym nowym wydaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje własne? Jeśli tak to serdeczne gratulacje;*

      Usuń
  43. Nie przyznam się ile mam lat. Harry Potter był pierwszą książką, która przełamała moje czytelnicze opory. Książki pewnie nie kupie, ale z pewnością obejrzę ją sobie będąc w księgarni ;).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi naprawdę bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :)
Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze komentarze choćby taką oto uśmiechniętą buźką ";)", która oznacza, że dziękuję za komentarz i poświęcony czas ;)