poniedziałek, 1 czerwca 2015

ŻEGNAM MAJ :)



Maj był miesiącem, w którym żyłam naprawdę na najwyższych obrotach. Były fajne chwile jak Targi Książki i te gorsze, prywatne, o których nie chce mi się pisać. Na szczęście przede mną kolejny letni miesiąc. Mam nadzieję, że przede wszystkim spokojny. Pierwszy dzień czerwca rozpieszcza nas piękną pogodą:)



PRZECZYTANE W MAJU:

1. Clara Salaman - Łódź - 4/10 
2. J. Lynn - Zostań ze mną (tom 1) - 7/10 
3. Rainbow Rowell - Eleonora i Park - 7/10 
4. Fawn Weaver - Klub szczęśliwych żon - 7/10 
5. Susan Mallery - Za milion dolarów - 7/10

W maju udało mi się przeczytać 5 książek. Mało, ale była też taka szansa, że nie przeczytam NIC. Mimo to udało się. Łącznie jest to 1792 strony, czyli statystycznie udało mi się czytać 57 stron dziennie:) Najgorszą książką okazała się "Łódź", pozostałe tytuły były na wyrównanym poziomie.

MIGAWKI MAJOWE:

Wspólne spędzanie czasu. Każdy robi to co najbardziej lubi:)



Ja i maj:)))))


Poza czytaniem grill to moje wręcz hobby :D


Kwintesencja maja:)


W pracy też chce się zjeść coś dobrego:)


Pierożki z kapustą i grzybami:)


Tęcza po deszczowym dniu i moja mała jabłonka:)


Ten torcik chciałabym jeść codziennie! 


Dzisiejsze śniadanko:) 


Życzę Wam przemiłego czerwca. Pozdrawiam:)

62 komentarze:

  1. Takie kolorowe podsumowania to ja lubię ;) A te torciki uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne zdjęcia, prawda? Od razu się uśmiechnęłam :)
      Gratuluję wyników!

      Usuń
  2. Aż bym zjadła takie pierogi <3
    A "Eleonora&Park" musi w końcu do mnie trafić!

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym przeczytać Eleonorę i Parka, już od dawna się czaję i nic. :)
    Torcik wygląda na przepyszny, pierogi uwielbiam, a kiełbę z grilla zjadłabym :D
    Ale... gdzie Ty masz pogodę, ja nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie "Eleonora i Park":)
      Ten torcik jest boski, najlepsza słodycz jaką jadłam w życiu:)

      Usuń
  4. Fajne zdjęcia - też lubię kanapki z sosem tatarskim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam wszystkie sosy, mam w lodówce teraz chyba z 6, serowy, meksykański, tatarski, niezdrowo:D Ale smacznie:)

      Usuń
  5. Aż zapachniało grillem ;) Wiem kochana, że miałaś cięższe momenty w tym miesiącu, dlatego tym bardziej gratuluje wyników:) I oby ten czerwiec przyniósł ze sobą jedynie miłe chwile:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham grila:) Uwielbiam:) Dziękuję Kasiu, na pewno dzięki Tobie ten miesiąc był lepszy:):*

      Usuń
  6. Jak zawsze u Ciebie bardzo kolorowe podsumowanie miesiąca. :D Aż od zdjęć tych kanapek zrobiłam się głodna. :D

    porozmawiajmy-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zawsze takie będzie, chyba, że zabraknie mi w życiu kolorów:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. 5 książek to wcale nie taki zły wynik ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że u Ciebie był naprawdę ciekawy maj ;) A z przeczytanych książek czytałam tylko "Eleonorę i Parka".
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie smakowite zdjęcia :D Ja w maju przeczytałam cztery książki i mam cichą nadzieję, że w czerwcu uda mi się przeczytać trochę więcej ;) Udanego miesiąca!

    KsiążkowyŚwiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obstawiam, że jak zawsze uda mi się 4 max 5:) Powodzenia, ściskam:)

      Usuń
  10. Aż mi się po takich zdjęciach jeść zachciało :)
    Maj widzę był dla ciebie dobry - a grillować i ja uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę dobry, a troszkę zły, takie pomieszanie z poplątaniem było:( Ale musi być lepiej;)

      Usuń
  11. Mmmm, grill :D Ja co prawda nie przepadam za mięsem, ale kiedy jest grill robię wyjątek :D Z wypisanych przez ciebie książek czytałam tylko numer 3 i bardzo mi się podobała :D

    Galeria Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem zadowolona z tej książki:)
      A z grilla zjem chyba wszystko, poza kaszanką :D

      Usuń
  12. Śliczne zdjęcia ♥ Sama uwielbiam sos tatarski.Gratuluję wyniku i trzymam kciuki, by czerwiec był jeszcze lepszy! :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wynik nie taki zły :)
    Śliczna tęcza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrzę na zdjęcia jedzenia i momentalnie głodnieje. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale smacznie u Ciebie... ummm, natychmiast zgłodniałam ;p ... gratuluję wyników! Życzę udanego i równie smacznego czerwca :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Beti, cóż za milutkie podsumowanie z fotkami :) Też uwielbiam torcik z Ikei :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* Niebo w gębie:) Jadłam pierwszy raz, bo każdy poleca:) Pycha!:))))

      Usuń
  17. Ciekawe podsumowanie miesiąca. Świetne fotki :)
    Pozdrawiam i też życzę Ci miłego czerwca :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Beti WOW :-) Bardzo podobał mi się Twój MAJ :-) Gratuluje wyniku czytelniczego :-)
    Ja uwielbiam wyjazdy na pikniki, zatem grille jak najbardziej u ,mnie zawsze mile widziany :-)
    Pierogi kocham i uwielbiam a ten torcik też polecam - jak dobrze pamiętam to w IKEA :-)

    Życzę Tobie równie miłego czerwca :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, że się podoba:)
      A ten torcik to mój hit jedzeniowy:) Jadłabym codziennie, ale mam bardzo daleko do Ikei:(

      Usuń
  19. Chciałabym przeczytać "Eleonora i Park' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka to dla mnie pozytywne zaskoczenie;) Gdybym jej nie dostała to pewnie bym nigdy nie przeczytała:) A warto:)

      Usuń
  20. O jacie, ale zjadłabym ten torcik <3 Oby czerwiec był dla Ciebie spokojniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsza słodycz w moim życiu! Serio:) On był jakiś taki lodowy:)

      Usuń
  21. Gratuluję wyniku! Przede mną zdjęcia torcika, pierogów i kiełbasek z grilla, a ja się ślinię na widok kanapek z ogórkiem - chyba coś ze mną nie tak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo teraz ogórki takie smaczne, ja dziś jadłam w pracy mizerię z gruntowych pyyyycha:)

      Usuń
  22. Muszę w końcu przeczytać serię J. Lynn

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam, uwielbiam ją! Niedługo biorę się już za 4 jej powieść:)

      Usuń
  23. Mi się udało 2 książki w maju przeczytać, jakoś w ciąży lenia mam do czytania no i nie tylko do tego :) No i Tobie również przemiłego czerwca. Ja w końcu niedługo się rozsypię, więc mam nadzieję, że czerwiec będzie super miesiącem dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję powiększenia rodzinki:) Dobre i dwie, ważne, że w ogóle czytasz:)

      Usuń
    2. Pogratulujesz mi, jak w końcu urodzę :) Hi, hi :) A co do czytania, to uwielbiam książki, staram się też nimi zarażać moje dzieci - trochę mi się to udaje, bo oni też lubią książki, ale na razie wolą, jak mama im czyta :)

      Usuń
  24. Na drugim zdjęciu ślicznie wyszłaś. :) A przez te fotografie jedzenia aż zgłodniałam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierożki! :) Do twarzy Ci z wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj grillowanie tak, tak i jeszcze raz tak! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziś jest świetna pora na grila :) Trzeba to wykorzystać :)

      Usuń
  27. Ale mi narobiłaś smaka na pyszną kiełbaskę z grila... mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Koniecznie muszę przeczytać ''Eleonorę i Parka''. Bardzo dobry wynik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pyszne jedzonko to podstawa ;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawijasz parówki w boczek? Dobre to? ;)
    Uwielbiam szczyptę Twojej prywaty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też niedawno przeczytałam "Eleanor & Park", bardzo, bardzo <3
    Przypomniałaś mi tymi zdjęciami, że nie jadłam jeszcze śniadania!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi naprawdę bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :)
Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze komentarze choćby taką oto uśmiechniętą buźką ";)", która oznacza, że dziękuję za komentarz i poświęcony czas ;)