środa, 12 lutego 2014

Co teraz czytam ?



Miałam nie kupować książek. No i właściwie to się ograniczyłam, bo tylko trzy pozycje są moją własnością. 

A więc co czytam i co będę czytać w najbliższym czasie (od góry):

1. "Płytkie nacięcie" - Karin Slaughter
2. "Fatum" - Karin Slaughter
3. "Zimny strach" - Karin Shlaugter

Wszystkie trzy książki pożyczone od mojej serdecznej koleżanki Sylwii. Ciekawią mnie dalsze losy bohaterów "Zaślepienia".

4. "Martwa natura" - Joy Fielding

Kupiona na kiermaszu książek w Biedronce za 9,90zł :)

5. "Akademia wampirów" - Richelle Mead
6. " W szponach mrozu" - Richelle Mead

Obie pozycje wypożyczyłam z biblioteki, do której zapisałam się zgodnie z postanowieniem. Nieco sfatygowane, ale kto wie ile osób wcześniej je czytało. Swoją drogą powinniśmy bardziej dbać o książki z biblioteki, bo aż szkoda jak się trzyma w rękach taką poobrywaną okładkę :( Ogólnie cieszę się, że znalazłam tam wszystkie części "Akademii", bo bardzo chciałam przeczytać i przymierzałam się do kupienia własnych egzemplarzy.

7. "Istoty ciemności" (tom II Kronik Obdarzonych) - Kami Garcia, Margaret Stohl
8. Istoty chaosu (tom III Kronik Obdarzonych) - Kami Garcia, Margaret Stohl

Wszystkie trzy tomy posiadam w formie e-booków. Przeczytałam pierwszy tom "Piękne istoty" i bardzo mi się spodobał. Jednak miałam takie wrażenie, że jeszcze bardziej podobałby mi się, gdybym miała go w wersji papierowej. No i kupiłam sobie w takiej właśnie formie pozostałe dwa tomy. Musiałam, bo naprawdę jakoś tak ciężko mi się czyta e-booki. Piękne okładki, teraz troszkę mi żal, że nie mam pierwszej części, ładnie by się prezentowały na półce wszystkie trzy. Książki zakupiłam poprzez zamkniętą grupę na fb o nazwie "Książki, sprzedam, kupię, oddam w dobre ręce". Do tej grupy może zapisać się każdy z Was. Bardzo fajna sprawa. Można tanio kupić wiele nowości lub też sprzedać/wymienić książki, których już nie potrzebujecie. Polecam. 

Te właśnie pozycje zamierzam czytać w najbliższym czasie. Są to gatunki, które najbardziej lubię czyli kryminały, fantastyka i "młodzieżówka".


Pozdrawiam, pamiętajcie, że do wiosny już tylko 1 miesiąc, 5 dni, 22 godziny, 30 minut i 45 sekund :D
A w skrócie 36 dni :)

13 komentarzy:

  1. Świetny stosik, chętnie sama bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 pozycje od doły z miłą chęcią bym przeczytała :) Przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. macałam w Bierdonce tą samą książkę Fielding! i biłam się w sobie z myślami czy kupić czy też nie ;D
    też nie przepadam za e-bookami.
    zazdroszczę Ci Kronik Obdarzonych awww! :}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak przeczytam to dam Ci znać czy było warto :D chociaż na "dyszkę" myślę, że tak !

      Usuń
  4. Też miałam nie kupować, ale nie do końca mi to wychodzi. Owszem ograniczam zakupy, ale nie potrafię sobie całkowicie odmówić tej przyjemności. Żadnej z Twoich zdobyczy nie znam, więc życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe pozycje - miałam już okazję czytać Karin, dlatego wiem, że pisze ciekawie i chętnie zajrzę jeszcze do jej książek.
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny stosik, ale w sumie nic z niego nie czytałam. Muszę się kiedyś zainteresować książkami Karin Slaughter, bo wyglądają interesująco...

    przygody-mola-ksiazkowego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi naprawdę bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :)
Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze komentarze choćby taką oto uśmiechniętą buźką ";)", która oznacza, że dziękuję za komentarz i poświęcony czas ;)